Jesteś na stronie Państwowej Inspekcji Pracy

Wybierz Okręgowy Inspektorat Pracy

Kontakt

Porady telefoniczne:

Bezpłatne porady prawne z zakresu prawa pracy są udzielane telefonicznie pod numerem: 91 431 19 29 – porad udzielają pracownicy Okręgowego Inspektoratu Pracy w Szczecinie od poniedziałku do piątku w godz. 9-15. 

Porady osobiste: 

Bezpłatne porady prawne z zakresu prawa pracy udzielane są również osobiście:

  • w siedzibie Okręgowego Inspektoratu Pracy w Szczecinie przy ul. Pszczelnej 7, pok. nr 1 w poniedziałki w godz. 10-18 oraz od wtorku do piątku w godz. 9-15,
  • w siedzibie Oddziału w Koszalinie przy ul. Piłsudskiego 55, pok. nr 1 od poniedziałku do piątku w godz. 9-15.

Dodatkowe formy porad:

  • z wykorzystaniem poczty elektronicznej:
    kancelaria@szczecin.pip.gov.pl
    koszalin@szczecin.pip.gov.pl
  • w formie pisemnej, na adres:
    Okręgowy Inspektorat Pracy w Szczecinie, ul. Pszczelna 7, 71-663 Szczecin;
    Okręgowy Inspektorat Pracy w Szczecinie, Oddział w Koszalinie, ul. Piłsudskiego 55, 75-502 Koszalin.

Pouczenie:

Zgodnie z art. 63 § 2 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego podanie powinno zawierać co najmniej wskazanie osoby, od której pochodzi, jej adres i żądanie oraz czynić zadość innym wymaganiom ustalonym w przepisach szczególnych.

Oznacza to, że treść kierowanej do Państwowej Inspekcji Pracy korespondencji powinna zawierać co najmniej wskazanie:

  1. osoby, od której pochodzi (jej imienia i nazwiska),
  2. adresu (kodu pocztowego, miejscowości, ulicy, nr domu i mieszkania) tej osoby,
  3. przedmiotu sprawy, której dotyczy.

Brak powyższych danych spowoduje pozostawienie sprawy bez rozpoznania.

Główny Inspektorat Pracy

Bezpłatne porady prawne udzielane są również przez Główny Inspektorat Pracy od poniedziałku do piątku w godz. od 9.00 do 15.00 pod numerami telefonu:

  • dla osób dzwoniących z telefonów stacjonarnych - 801 002 006
  • dla osób dzwoniących z telefonów komórkowych - 459 599 000

(Koszt połączenia zależny jest od stawek operatora telekomunikacyjnego. Koszty naliczane są od momentu połączenia z infolinią, tj. również za czas oczekiwania).

Otwórz link
Szukaj

Logo PIP

Menu